top of page
Foto van schrijverSvetlana

Heb ik mijn ruimteschip gemist?


Misschien kom ik van een andere planeet?


Sommige mensen ervaren constant het gevoel dat ze op de verkeerde plek zijn en dat deze wereld hen volkomen vreemd is. Alles aan hen lijkt op het eerste gezicht misschien normaal. Maar van binnen voelen ze zich niet thuis, waar ze ook zijn.

In hun dromen zien ze complexe beelden van nog mooiere en harmonieuzere dimensies die niet inherent zijn aan planeet Aarde. Vaak reizen ze in dromen naar deze prachtige plekken. Gefragmenteerde herinneringen aan plaatsen en gebeurtenissen ver van onze planeet zijn te zien in de schilderijen van sommige kunstenaars. En die zijn heel moeilijk uit te leggen.

Waarschijnlijk schrijvers - sciencefictionschrijvers hebben dat gevoel ook.

Heel vaak wordt over zulke kunstenaars en schrijvers gezegd dat ze niet van deze wereld zijn of van een andere planeet komen. Ik bewonder hun werk en visie op dit enorme oneindige universum.


Soms laat ik mijn fantasie de vrije loop en teken ik de bewoners van andere planeten, in de vorm waarin ik ze voorstel. Door de bewoners van andere planeten en sterrenstelsels te tekenen, beweeg ik me een beetje in hun ruimte. Dit is een zeer interessante activiteit, die vergelijkbaar is met meditatie.


Helaas bestaat het leven niet uit continue meditaties en begrijp je dat je moet communiceren met de bewoners van planeet Aarde. Van sommige contacten voelt het alsof ik per ongeluk op de verkeerde planeet ben beland. Ik moet mijn ruimteschip hebben gemist, dat op een intergalactische reis was. Daarom besloot ik mijn planeet te bereiken met andere passerende ruimteschepen, maar om onbekende redenen kwam ik vast te zitten op deze planeet. Misschien was er een crash en stootte ik mijn hoofd. Daarom herinner ik me heel vaag wat er echt is gebeurd en wie ik ben. Soms gebeurt het.



Maar wanhopen is niet nodig. Ik doe ervaring op in het communiceren met mensen, wat mij in de toekomst van pas kan komen. Waarschijnlijk door mijn onervarenheid en onwetendheid over de gedragsregels op planeet Aarde, heb ik ook mensen in verwarring gebracht met mijn gedrag. Waarschijnlijk waren ze ook bang voor mijn uiterlijk, want ze begonnen me meteen aan te vallen, hoewel ik ze nog niet eens iets ergs had aangedaan. Soms wilde ik uit angst of verbijstering met dezelfde primitieve reactie reageren. Er zijn gevallen geweest waarin dit is gebeurd. Maar elke keer realiseerde ik me dat primitieve reacties niet typisch voor mij zijn. En zodat mij niets ergs meer overkomt, zal ik leren van wat er is gebeurd en voorzorgsmaatregelen nemen.

Als ik deze regels schrijf, weet ik dat iemand met een krachtige intuïtie ze zeker zal lezen. De innerlijke stem van deze persoon is enorm sterk en stuurt in de goede richting. Bovendien kan niet iedereen de gedachten van anderen lezen. Dit vermogen bewijst dat je ook van een andere planeet komt, waar de bewoners via telepathie communiceerden.

Goed dat je nu lacht. Lachen is gezond. En als jij ook van hetzelfde ruimteschip komt en weet hoe je thuis moet komen, laat het me dan weten.

4 weergaven0 opmerkingen

Comments


bottom of page